Často kladené otázky

1. Ako sa mám objednať na vyšetrenie/kontrolu ?

Pošlite nám mail s kontaktnými údajmi, upravený podľa predlohy, ktorú nájdete na našej stránke v sekcii ''Dokumenty''. Objednať sa môžete aj osobne Pondelok-Štvrtok medzi 13:30-14:30.

2. Musím mať výmenný lístok od praktického lekára ? 

Áno, pokiaľ chcete aby vaše vyšetrenie preplácala zdravotná poisťovňa. Pokiaľ výmenný lístok nemáte, vaše vyšetrenie nie je hradené zdravotnou poisťovňou a budeme vyžadovať platbu za jednotlivé úkony podľa cenníka. Cenník je dostupný v čakárni.

3. Mám sa objednať na vyšetrenie v celkovej anestéze ?

Ak máte obavy, že by Vám dané vyšetrenie spôsobovalo veľké nepríjemnosti, odporúčame vám vyšetrenie v celkovej anestéze. Pacient je počas vyšetrenia plne uspaný za prítomnosti anesteziológa. Po vyšetrení zostáva ležať v našej oddychovej miestnosti na lôžku. Odchádza v sprievode doprovodu. Pred vyšetrením v celkovej anestéze doporučujeme predoperačné interné vyšetrenie. 

4. Kedy musím mať doprovod ?

Doprovod musíte mať pri použití analgosedácie počas gastroskopie/kolonoskopie. Doprovod je potrebný aj na vyšetrenia v CELKOVEJ ANESTÉZE (gastrokopia/kolonoskopia). Doprovod nie je potrebný ak nepoužijeme analgosedáciu alebo vyšetrenie nie je v CELKOVEJ ANESTÉZE, to znamená, použijeme iba lokálnu anestézu hrdla (Gastroskopia - Lidocaine spray).

5. Kedy môžem priniesť vzorku stolice ?

Každý pracovný deň do 9:00hod. Vzorka stolice musí byť označená menom a rokom narodenia. Nádobku na stolicu si zakúpite v lekárni.

6.Môžete mi predpísať recepty na lieky a potraviny aj cez mail?

Áno. Stačí napísať na náš mail podľa formulára, ktorý nájdete na našej stránke v sekcii ''Dokumenty''.